מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר רב תחומי כסייפה, כסיפה כיתות ז - יב, ממלכתי
location_on
כתובת
כסיפה, כסיפה
כתובת
כסיפה, כסיפה
call
טלפון
08-9958888
טלפון
08-9958888
school
מנהל/ת
נאיף אבו רביעה
מנהל/ת
נאיף אבו רביעה
group
מספר תלמידים
983
מספר תלמידים
983
group
תלמידים בכיתה
26.4
תלמידים בכיתה
26.4
security
רשות חינוך
כסיפה
רשות חינוך
כסיפה
שנת הקמה
1971
1971
מספר כיתות
12
12
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
ערבית
ערבית
סקטור
בדואי
בדואי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
אנגלית: 20%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 90%
עברית לבי'ס ערבי: 60%
ערבית לערבים: 40%
מדע וטכנולוגיה: 20%
אנגלית: 10%
ערבית: 20%
אנגלית: 10%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 90%
עברית לבי'ס ערבי: 40%
ערבית לערבים: 20%
אנגלית: 10%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 80%
עברית לבי'ס ערבי: 40%
ערבית לערבים: 30%
ערבית: 10%
אנגלית: 10%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 80%
עברית לבי'ס ערבי: 40%
ערבית לערבים: 20%
ערבית: 30%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 28 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
28
|
2015 |
22
|
2014 |
21
|
2013 |
22
|
2009 |
30
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 40%אנגלית: 20%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 90%
עברית לבי'ס ערבי: 60%
ערבית לערבים: 40%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 10%מדע וטכנולוגיה: 20%
אנגלית: 10%
ערבית: 20%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 30%אנגלית: 10%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 90%
עברית לבי'ס ערבי: 40%
ערבית לערבים: 20%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 30%אנגלית: 10%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 80%
עברית לבי'ס ערבי: 40%
ערבית לערבים: 30%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 20%ערבית: 10%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 30%אנגלית: 10%
הסטוריה לבי'ס ערבי: 80%
עברית לבי'ס ערבי: 40%
ערבית לערבים: 20%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2009
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 30%ערבית: 30%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
61.0%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
2.0%
/
1.3%
אחוז הנושרים
1.3%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
6.9%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
11.9%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
80
/
86
תכנון ותכנות מערכות (מספר תלמידים שנגשו 72)
79
/
78
מדעי החברה (מספר תלמידים שנגשו 24)
74
/
60
פסיכולוגיה התפתחותית (מספר תלמידים שנגשו 20)
87
/
70
רישומי פעילויות בחינ (מספר תלמידים שנגשו 18)
81
/
79
כימיה (מספר תלמידים שנגשו 15)
80
/
75
פיסיקה (מספר תלמידים שנגשו 12)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
35%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
40%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
70%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
83%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
3%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
47%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
56%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
7%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
9%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
11%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
44%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
12%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
11%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
65%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
7%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
6%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
8%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
7%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
7%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
19%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 4.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 4.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 4.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 4.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 3.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 3.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 3.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 3.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 5.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 3.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 3.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 3.0
10/04/2016
יתרונות: הרבה יתרונות אני למדתי שם והתלמידים במחזור שלי הרבה מהם אקדמאים ובעלי תפקידים חשובים בחברה ומהבוגרים שלו יש הרבה רופאים עורכי דין אחים/ אחיות מהנדסים מורים ומרצים באוניברסיטאות וגם במסלול הטכנולוגי מסיימים חשמלאיים ומכונאיי רכב ונגרים והמון מקצועות באמת כשאני מסתכל אחורה צריך להוריד את הכובע למורים ולמנהל
חסרונות: לפי דעתי בית ספר ענק ואני אישית מעדיף שהבית ספר יהיה קטן יותר טוב
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
10/11/2015
יתרונות: מורים מנוסים. יחסי כבוד. רוב הרופאים והמהנדסים ובעלי התפקידים הבכירים הם בוגרי בית הספר הזה.
חסרונות: מיקום הבית ספר רחוק ממגורי
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
02/03/2015
טען עוד...
יתרונות: יש גזענות בבית הספר לא מכבדים את התלמידים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!