מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר אמי"ת דביר לבנים, בית שמש כיתות ז - יב, ממלכתי דתי
location_on
כתובת
בית שמש, עלית הנוער 2
כתובת
בית שמש, עלית הנוער 2
call
טלפון
02-9913891
טלפון
02-9913891
school
מנהל/ת
ארז ברוך בר און
מנהל/ת
ארז ברוך בר און
group
מספר תלמידים
321
מספר תלמידים
321
group
תלמידים בכיתה
17.5
תלמידים בכיתה
17.5
security
רשות חינוך
בית שמש
רשות חינוך
בית שמש
שנת הקמה
2008
2008
מספר כיתות
2
2
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
אנגלית: 30%
ספרות: 20%
הבעה עברית: 30%
תנ'ך: 10%
הסטוריה: 20%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 50%
מדע וטכנולוגיה: 10%
אנגלית: 10%
עברית: 10%
אנגלית: 10%
ספרות: 30%
הבעה עברית: 40%
תנ'ך: 30%
הסטוריה: 40%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 80%
אנגלית: 30%
הבעה עברית: 50%
תנ'ך: 30%
הסטוריה: 20%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 40%
אנגלית: 30%
הבעה עברית: 20%
תנ'ך: 10%
הסטוריה: 20%
מחשבת ישראל וספרות: 20%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 20%
עברית: 10%
אנגלית: 10%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 18 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
18
|
2015 |
19
|
2014 |
23
|
2013 |
20
|
2012 |
20
|
2010 |
25
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 30%אנגלית: 30%
ספרות: 20%
הבעה עברית: 30%
תנ'ך: 10%
הסטוריה: 20%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 50%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 10%מדע וטכנולוגיה: 10%
אנגלית: 10%
עברית: 10%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 20%אנגלית: 10%
ספרות: 30%
הבעה עברית: 40%
תנ'ך: 30%
הסטוריה: 40%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 80%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 10%אנגלית: 30%
הבעה עברית: 50%
תנ'ך: 30%
הסטוריה: 20%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 40%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 10%אנגלית: 30%
הבעה עברית: 20%
תנ'ך: 10%
הסטוריה: 20%
מחשבת ישראל וספרות: 20%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 20%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2012
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 20%עברית: 10%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2010
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 40%אנגלית: 10%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
61.2%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
0.0%
/
1.3%
אחוז הנושרים
6.1%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
10.2%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
32.7%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
64
/
77
תושבע'פ ותלמוד (מספר תלמידים שנגשו 42)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
36%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
100%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
18%
/
38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
47%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
50%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
26%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
18%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
78%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
75%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
25%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
41%
/
33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
28%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
26%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
13%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
82%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
19%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
17%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
7%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
5%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
70%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
67%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
28%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
7%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
71%
/
71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
6%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
7%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 4.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 4.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 4.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 4.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 4.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 4.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 4.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 4.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 4.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 4.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 4.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 4.0
13/01/2019
יתרונות: הלימודים ברמה גבוהה בתחומים רבים ומגוונים, הצוות רציני, יש אוזן קשבת לצרכים של כל תלמיד, המון פתיחות לשינויים, לחיות את הערכים שלי
חסרונות: הלימודים הטרוגניים, זה עדיין קשה לי לקחת את הילד לבית הספר ולחשוב על זה
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
07/02/2017
יתרונות: תלמידי כיתות ט'-י' עוברים עם המדריכים והמחנכים תהליך עצמי משמעותי וערכי.
מסע זהות: במקום טיול שנתי התלמידים בונים טיול, משמשים כמדריכים, נהנים יותר ולומדים יותר.
עבודה עם תכנית נוער שוחר מדע - מדענים שנכנסים לכיתות ומעבירים הרצאות חוויתיות לתלמידים.
נבחרת רובוטיקה FLL.
חלוקה לחטיבות ולנתיבים.
פעילויות חברתיות, תורניות ומדעיות מחוץ לשעות הלימודים.
קבוצת ריצה של בית הספר עם מאמן, מורים, מדריכים ותלמידים כל יום חמישי.
"אמונתך בלילות": שיעורים תורניים לתלמידי בית הספר.
"גוגיות" מרחבים פיזיים ללימודים.
חדרי מחשבים חדשים.
מהפכנות.
שיחות והרצאות בנושאים אקטואלים.
חסרונות: ממוקם באזור לא נגיש לתחבורה ציבורית.
רוב התפילה היא בנוסח קהילות הקודש הספרדיות.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
26/11/2016
יתרונות: פרויקט ניצוצות: התלמידים מגלים את עצמם במהלך השנה.קרוב לאשכול: נגישות למעבדות ברמה גבוהה ולאודטריום.צוות הוראה טוב.הארכת שנת הלימודים.השקעה בפעילויות חברתיות.הערכות חלופיות במקצועות רבים.חיפוש מתמיד אחרי תכניות טובות.אינטגרציה מלאה-מרבית הילדים מתקבלים ואף אחד לא חש דחייה בגיל צעיר.אין שכר לימוד.
חסרונות: יום לימודים קצר יחסית לישיבות תיכוניות
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
11/04/2016
יתרונות: קשר מורה-תלמיד עמוק, פעילויות חברתיות רבות ומגוונות, חשיבה אין סופית על עשייה ויוזמה של הצוות, מוטיבציית התלמיד להצליח, מורים נלהבים ולא שחוקים, לימודי מדעים באשכול הפיס, מחשב לכל תלמיד, ברקו בכל כיתה, גיוון דרכי הוראה, תגבור לימודי יהדות גם מחוץ לשעות הלימודים ועוד.
חסרונות: מבנה ישן, רמה דתית ואמונית לא גבוהה
מכיר את בית הספר: אני מורה בביה"ס
17/01/2016
יתרונות: האשכול פיס
חסרונות: שהלימודים לא עם הבנות
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/01/2015
טען עוד...
יתרונות: אין
חסרונות: יש הרבה
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!