מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר מקיף י"א, ראשון לציון כיתות ז - יב, ממלכתי
location_on
כתובת
ראשון לציון, בר-לב חיים 1
כתובת
ראשון לציון, בר-לב חיים 1
call
טלפון
03-9516564
טלפון
03-9516564
school
מנהל/ת
כרמן ניר
מנהל/ת
כרמן ניר
group
מספר תלמידים
1268
מספר תלמידים
1268
group
תלמידים בכיתה
32.7
תלמידים בכיתה
32.7
security
רשות חינוך
ראשון לציון
רשות חינוך
ראשון לציון
שנת הקמה
2011
2011
מספר כיתות
15
15
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
מדע וטכנולוגיה: 70%
אנגלית: 70%
עברית: 50%
אנגלית: 60%
ספרות: 70%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 70%
אנגלית: 60%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 40%
הסטוריה: 60%
אנגלית: 70%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 60%
אנגלית: 70%
ספרות: 70%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 60%
עברית: 100%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
הכירו את השכונה
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 63 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
63
|
2015 |
77
|
2014 |
80
|
2013 |
84
|
2012 |
95
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 60%מדע וטכנולוגיה: 70%
אנגלית: 70%
עברית: 50%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 70%אנגלית: 60%
ספרות: 70%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 70%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 60%אנגלית: 60%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 40%
הסטוריה: 60%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 70%אנגלית: 70%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 60%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 80%אנגלית: 70%
ספרות: 70%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 60%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2012
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 90%עברית: 100%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
98.2%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
0.2%
/
1.3%
אחוז הנושרים
14.0%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
22.2%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
62.0%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
86
/
78
ביולוגיה (מספר תלמידים שנגשו 44)
99
/
86
תכנון ותכנות מערכות (מספר תלמידים שנגשו 37)
90
/
80
מדעי המחשב (מספר תלמידים שנגשו 35)
80
/
73
שווק וקדום מכירות (מספר תלמידים שנגשו 27)
75
/
70
תשתיות מחשוב ותקשוב (מספר תלמידים שנגשו 25)
86
/
75
פיסיקה (מספר תלמידים שנגשו 22)
87
/
79
כימיה (מספר תלמידים שנגשו 19)
75
/
72
גאוגרפיה (מספר תלמידים שנגשו 18)
73
/
78
מדעי החברה (מספר תלמידים שנגשו 16)
87
/
70
ערבית לבי'ס יהודי (מספר תלמידים שנגשו 13)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
79%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
79%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
27%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
31%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
64%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
90%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
86%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
19%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
13%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
5%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
4%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
2%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
62%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
71%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
25%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
14%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
33%
/
38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
31%
/
33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
71%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
6%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
2%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
65%
/
71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
90%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
5%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
3%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
29%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*
סנן
מדד מדלן | שם ביה"ס | שכבה | פיקוח | שנת בחינת אחרונה | אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה | אחוז המורות שדווחו על שחיקה | אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס |
---|---|---|---|---|---|---|---|
63 | מקיף י"א | חט"ב, תיכון | ממלכתי | 2016 | 9% | 32% | 68% |
93 | נוה דקלים | יסודי | ממלכתי | 2015 | 8% | 23% | 87% |
87 | שקמה | יסודי | ממלכתי | 2015 | 17% | 50% | 85% |
87 | מרחבים -נאות שקמה | יסודי | ממלכתי | 2015 | 14% | 58% | 91% |
77 | נוה עוז -שקמה-חדש | יסודי | ממלכתי | 2017 | 13% | 36% | 96% |
77 | חתני פרס נובל | יסודי | ממלכתי | 2016 | 10% | 53% | 94% |
65 | מקיף עירוני ח' | חט"ב, תיכון | ממלכתי | 2016 | 10% | 42% | 79% |
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
תובנות מומחי מדלן
הכירו את השכונה
נאות שקמה, בראשון לציון
מחיר דירות ממוצע בשכונה:
2,577,000 ש"ח
2,577,000 ש"ח
מה מחיר השכירות בשכונה?
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
הליכוד
הליכוד
מדד חברתי כלכלי בשכונה:
6 מתוך 10
6 מתוך 10
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 2.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 3.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 2.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 2.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 2.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 2.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 2.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 2.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 4.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 2.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 2.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 2.0
31/05/2018
חסרונות: חלק מהמורים לא מלמדים באופן מקצועי , אין אוזן קשבת , תחזוקה ירודה של בית הספר . בית הספר מעוניין בתלמידים שיהיו מכונת ציונים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
15/05/2017
יתרונות: בית ספר גדול , בעל מגמות מעניינות .
חסרונות: מורים מזלזלים בתלמידים , צוות אנגלית בתיכון ראוי להתפטר . בית ספר שלא מפגין אוזן קשבת במעשים ולא עוזר לתלמידים. בית הספר הזה הוא מכונת ציונים העיקר ציונים .
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
10/02/2017
יתרונות: יש קפיטריה.. ויש הרבה מגמות בתיכון חלק מהמורים די טובים
חסרונות: יש הרבה.. צריך ללמוד למבחנים כמו מכונה הכל בעל פה ולא על סמך ידע. בית הספר לא מתחשב בתלמידים ולא מסודר. ותמיד דוחים או מבטלים טיולים..
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
20/10/2016
יתרונות: לפי דעתי בית הספר מעולה.אני אוהבת כמעט את כל המורים שלי, הם מלמדים נהדר, הם מתחשבים, אני תמיד מרגישה בטוחה כדי לדבר איתם על משהו שמפריע לי, ואני חושבת שסה"כ זה בית ספר ממש טוב!אני לא מבינה למה אומרים שאין התייחסות לתלמידים, בית הספר נותן כבוד לכולם, מתייחס לכל התלמידים, ותמיד המורים מבררים על המצב החברתי, ותמיד יודעים מה קורה, ואם יש בעיה תמיד אבל תמיד מטפלים בה.אני לא יודעת למה תלמידים אומרים שמתייחסים רק לכיתות מדעית או מופת, בית הספר מתייחס לכולם.נמאס לי שאומרים שבית הספר הזה גרוע, לא הייתי מסכימה ללמוד באף בית ספר אחר!!!!
חסרונות: אמנם הוא לא ממש נקי, וישנן תלונות רבות כלפיו, הוא לא בית ספר מושלם, ויש לו לא מעט פגמים, אבל כל אחד בבית הספר מנסה לעשות כמה שיותר
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
18/08/2016
יתרונות: לא נתקלתי
חסרונות: כל חסרון אפשרי החל מהמורים ברמה נמוכה ומנהלת בית ספר, לא מעודד למידה עצמאית רק ללמוד כמו מכונות ולהוציא ציונים גבוהים בשביל לשמור על ממוצע בגרות גבוה. ילדים עם קשיים נפלטים ולא מקבלים עזרה , יש אלימות גבוהה בבית ספר אוכלסיה של עבריינים, בעיות של אלימות לא מטופלות! התחזוקה של הבית ספר ונקיון ברמה אפסית. בקיצור להתרחק ומהר
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
10/06/2016
יתרונות: אין
חסרונות: המורים והמנהלות לא מתייחסות לתלמידים בכלל, אכפת להן רק מאלה שלומדים מדעים מופת ותכנולוגית.כל השאר שלא הצליחו להתקבל הם דוחקים אותם לפינה ולא שמים לב אליהם
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
23/05/2016
יתרונות: אין
חסרונות: לא מטפלים בבעיות של תלמידים ובחרמות ואלימות.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/05/2016
יתרונות: אין
חסרונות: הכל: בית ספר לא מתוחזק ומלכולך , שירותים מטונפים אין סבון וניר טואלט בשירותים, צואה של יונים בקומה האחרונה ,מספר גדול של ילדים בכיתות, ילדים עם קשיים הולכים לאיבוד, רק תלמידים טובים וחזקים מוערכים וכל מה שמעניין זה הציונים, אין חשיבה יצירתית בכלל , יש מקרים של אלימות בבית הספר שלא מטופולים.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/05/2016
יתרונות: אין
חסרונות: הדבר היחידי שמעניין את הבית הספר הזה זה ציונים. הבית ספר מתעלם עם ילדים עם קשיים לימודיים וחברתיים. הבית ספר לא נותן לילדים את הצרכים שהם צריכים.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
02/05/2016
יתרונות: אין כלכך
חסרונות: הכל, מתחיל מאי התייחסות לתלמידים, לרצונות שלהם, לא מפתח יצירתיות, ממשיך לזה שהדבר היחיד שמעניין אותם זה ציונים, מסגרת מאוד קשה- אין ללמד בשביל ללמד- יש ללמד בשביל מבחן ואם שכחתם את החומר בעיה שלכם.נגמר בזה שלאף אחד לא באמת אכפת מהתלמידים, זלזול נראה לעין ואחוזי בגרות 97! (-.-)
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
10/04/2016
יתרונות: צוות היסטוריה ואזרחות בבית הספר מקסים ברובו, קפיטריה סבירה, נראות טובה של בית הספר
חסרונות: בית ספר שלא רואה את התלמידים שלו, לא מאורגן, לא נותן שום ביטוי אישי לתלמידים. חוסר הארגון בא לידי ביטוי במערכת שעות מבולגנת ואחראי מערכת שלא מבצע את העבודה שלו כמו שצריך. העננה שמרחפת מעל בית הספר היא אחוזי הזכאות- ונדמה כי זה הדבר היחיד שמעניין את ההנהלה. אין שום פעילות עם ערך מוסף, שום חינוך לערכים ובעיקרון בית ספר ריק מתוכן שאכפת לו רק מציונים ומאחוזי הבגרויות.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
30/01/2016
יתרונות: מגמות השפות-דבר מדהים ומומלץ ולצערי יחודי רק בבית ספר זה
חסרונות: המנהלת כל הזמן רק נכנסת לכיתה ומדברת רק על מספרים (97 אחוז זכאות וכדומה) ולא על התנהגות ועל כבוד כלפי האחר...המורות לאנגלית ברמה נמוכה שלא יודעות להעביר את החומר טוב-הרמה במתמטיקה היא סבירה- לא אכפת להם כמה יחידות תעשה והם מוכנים להוריד מ5 יחל ל3 בשניה העיקר שהזכאות לא תרד בבית הספר.למורים יש חוסר ידע על הרפורמה החדשה ולא מוכנים להסביר לנו אפילו מה הולך אנו (התלמידים) מרגישים שמנסים למתג את הבית ספר מאחורי הגב שלנו במקום להתייחס לחסרונות שלו ולהשתפר הבית ספר מלוכלך ברמות.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
11/08/2015
יתרונות: נגיש לאוטובוסים
חסרונות: יחס מעליב ומזלזל לתלמידים, השפלת תלמידים בפומבי דיכוי יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא ועוד.....
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
09/04/2015
יתרונות: יש מספר מורים טובים שמגלים איכפתיות.
חסרונות: קושי בקביעת שיחה עם ההנהלה. חוסר הבנה לקשיים אובייקטיביים של התלמיד. אין התייחסות לפרט. נראה שלמרות שנקבעו דברים מסוימים הם אינם מתבצעים (לדוגמה הקראת בחינה לתלמידים שזקוקים לכך). מספר התלמידים בכיתה הוא 40 וכך כמעט בכל השיכבה.
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
25/11/2014
יתרונות: מיקום טוב, קפיטריה עשירה, חצר גדולה, מתחמים נפרדים לחטיבה ותיכון.
חסרונות: לא נקי בכלל, מורים לא מנוסים, אבטחה לא טובה (נמצאו כמה פעמים סכינים בבית הספר והתבצעה דקירה בבית ספר הסמוך בעל אותם שערים.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
12/11/2014
יתרונות: אין
חסרונות: מערכת אפורה שרודפת אחרי ציונים בלבד,אין דיונים קבוצתיים או עידוד לחשיבה יצירתיתהבית ספר מלא בצואת יונים (גם מבפנים)ימי לימוד ארוכים יתר על המידה והוצאת תסכול של המורים על התלמידים באופן יום יומי וגלוי.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
26/08/2014
יתרונות: אין
חסרונות: אין מרחבים מוגנים יש חלק שצריכים להסתתר מאוחרי גגון בנוסף בית הספר מלוכלך וגם יש עומס של מבחנים
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
27/07/2014
חסרונות: חסרונות שכל הזמן מבטלים שיעורים , אין מורים מחליפים , בקיצור ילד שלא יודע ללמוד לבד , הולך לאיבוד בבית הספר
מכיר את בית הספר:
22/06/2014
יתרונות: מגמת תעשייה וניהול שקיימת בבית הספר הוא היתרון היחידי
חסרונות: אין שום הקשבה הוגיון בבית הספר , לא מקשיבים לרצונות התלמידים והתפקוד לקוי מאוד בבית הספר. חשוב יותר מציונים מאשר מתרומה לקהילה ויש המון הוכחות לכך, אומרים לנו כל הזמן שמועצת התלמידים פעולת לטובתינו אבל לא נותנים למועצת התלמידים לעששות משהו , ואם אנחנו מתלוננים על משהו לא מקשיבים לנו ואומרים שכל מה שאחנו יודעים לעשות זה להתלונן (ואני יודעת כי אני במועצת התלמידים בבית הספר)לסיכום , בית ספר גרוע במיוחד ואם המגמה שבה אני לומדת הייתה בבית ספר אחר הייתי עוברת אליו ללא ספק
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
20/06/2014
יתרונות: קרוב לבית
חסרונות: התעלמות מוחלטת מהתלמידים, תחושת ניכור, הבית ספר לא הגיניי מסתובבים בו יונים שמשאירים צואה על הרצפה ולפעמים זה נשאר ככה גם שבועות עד שיש יום הורים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
יתרונות: קרוב לבית
חסרונות: לא נקי,תלמידים מתחצפים,נושאי למידה לא מעניינים.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
חסרונות: יום לימודים ארוך מידי
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
יתרונות: בית ספר גדול
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
טען עוד...
יתרונות: קרוב לבית
חסרונות: לא מקשיבים לך לא מסודר ומאורגן
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!