מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר עירוני משה שרת, נתניה כיתות ז - יב, ממלכתי
location_on
כתובת
נתניה, ז'ילבר 14
כתובת
נתניה, ז'ילבר 14
call
טלפון
09-8610755
טלפון
09-8610755
school
מנהל/ת
רון חיים גבאי
מנהל/ת
רון חיים גבאי
group
מספר תלמידים
1271
מספר תלמידים
1271
group
תלמידים בכיתה
26.7
תלמידים בכיתה
26.7
security
רשות חינוך
נתניה
רשות חינוך
נתניה
שנת הקמה
1956
1956
מספר כיתות
12
12
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
אנגלית: 70%
ספרות: 40%
הבעה עברית: 50%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 40%
מדע וטכנולוגיה: 80%
אנגלית: 80%
עברית: 50%
אנגלית: 50%
ספרות: 40%
הבעה עברית: 40%
תנ'ך: 30%
הסטוריה: 40%
אנגלית: 60%
ספרות: 40%
הבעה עברית: 40%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 40%
אנגלית: 60%
אנגלית: 60%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 50%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 40%
עברית: 40%
אנגלית: 70%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
הכירו את השכונה
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 67 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
67
|
2015 |
57
|
2014 |
54
|
2013 |
54
|
2011 |
60
|
2009 |
75
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 80%אנגלית: 70%
ספרות: 40%
הבעה עברית: 50%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 40%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 80%מדע וטכנולוגיה: 80%
אנגלית: 80%
עברית: 50%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 50%אנגלית: 50%
ספרות: 40%
הבעה עברית: 40%
תנ'ך: 30%
הסטוריה: 40%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 70%אנגלית: 60%
ספרות: 40%
הבעה עברית: 40%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 40%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 60%אנגלית: 60%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 70%אנגלית: 60%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 50%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 40%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2011
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 50%עברית: 40%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2009
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 80%אנגלית: 70%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
89.9%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
0.4%
/
1.3%
אחוז הנושרים
8.1%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
21.6%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
45.3%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
77
/
70
אופטיקה יישומית (מספר תלמידים שנגשו 30)
82
/
78
תושבע'פ לבי'ס כללי (מספר תלמידים שנגשו 29)
84
/
78
מדעי החברה (מספר תלמידים שנגשו 27)
74
/
78
ביולוגיה (מספר תלמידים שנגשו 25)
87
/
75
פיסיקה (מספר תלמידים שנגשו 21)
80
/
72
גאוגרפיה (מספר תלמידים שנגשו 20)
90
/
80
מדעי המחשב (מספר תלמידים שנגשו 16)
72
/
73
תאטרון (מספר תלמידים שנגשו 12)
86
/
64
מדעי ההנדסה (מספר תלמידים שנגשו 11)
78
/
79
כימיה (מספר תלמידים שנגשו 11)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
17%
/
33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
12%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
80%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
46%
/
71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
98%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
86%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
20%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
13%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
9%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
3%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
4%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
68%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
74%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
61%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
69%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
26%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
17%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
34%
/
38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
21%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
78%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
7%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
5%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
93%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
4%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
2%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
41%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*
סנן
מדד מדלן | שם ביה"ס | שכבה | פיקוח | שנת בחינת אחרונה | אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה | אחוז המורות שדווחו על שחיקה | אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס |
---|---|---|---|---|---|---|---|
67 | עירוני משה שרת | חט"ב, תיכון | ממלכתי | 2016 | 11% | 26% | 79% |
83 | הלל צור | יסודי | ממלכתי | 2016 | 2% | 9% | 99% |
78 | תיכון בית חנה | תיכון | ממלכתי דתי | 2016 | |||
76 | ממ"ד נועם | יסודי | ממלכתי דתי | 2015 | 19% | 30% | 76% |
73 | ממלכתי אזורי | יסודי | ממלכתי | 2016 | 22% | 35% | 85% |
54 | עירוני מקיף שי עגנון | חט"ב, תיכון | ממלכתי | 2016 | 12% | 25% | 74% |
10 | דרכי אבות | יסודי | ממלכתי דתי | 2016 | |||
10 | בית חנה | יסודי | ממלכתי דתי | 2013 | |||
נוה הדר | תיכון, יסודי | ממלכתי | |||||
גוונים | חט"ב, תיכון, יסודי | ממלכתי | |||||
אמי"ת אורגד | יסודי | ממלכתי דתי |
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
הכירו את השכונה
פרדס הגדוד, בנתניה
מחיר דירות ממוצע בשכונה:
2,388,000 ש"ח
2,388,000 ש"ח
מה מחיר השכירות בשכונה?
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
הליכוד
הליכוד
מדד חברתי כלכלי בשכונה:
3 מתוך 10
3 מתוך 10
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 4.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 5.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 4.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 4.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 3.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 4.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 4.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 5.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 2.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 4.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 2.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 4.0
19/01/2020
יתרונות: לימוד מתמטיקה ברמה גבוהה
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
24/05/2017
יתרונות: בית ספר נגיש ואזור רישום פתוח
חסרונות: לא מתוחזק היטב. ההנהלה והמורים רואים קודם את המספר (ציון) ואז את התלמיד. בסופו של דבר לא אכפת להם ממך אלא רק מהציון.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
23/05/2016
יתרונות: בית ספר חם ואוהב תמיד יש לך למי ללכת
חסרונות: לא מתוחזק מפסיק
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
10/04/2016
יתרונות: הבית ספר מעודד למידה והקשבה לאחר תוך כדי למידה מהנה ומלמדת בבית ספר מנסים ככל האפשר לצמצם את רמת האלימות ומצליחים בזאת
חסרונות: בית הספר ברובו חיובי אך יש את עניין הניקיון רוב הבית ספר נקי אך השירותים מצמררים גם לאחר שכל יום מנקים אותםזו לא אשמת הבית ספר אלא אשמת התלמידים עצמם אך עדין אפשר לדעתי למצוא פתרון
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
18/09/2015
יתרונות: היכרות מעמיקה עם כל תלמידה ותלמיד - מיפוי חזקות של תלמידי בית הספר , אווירה משפחתית, מקצועיות, מתן מענה לאוכלוסיות מגוונות של תלמידים. קידומו האישי של כל תלמיד בהתאם ליכולותיו ולחזקותיו. בית ספר ערכי.
מכיר את בית הספר: אני מורה בביה"ס
04/12/2014
יתרונות: המורים מקדמים את התלמידים
חסרונות: הרבה אלימות
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
21/09/2014
יתרונות: שיש קפיטריה ומורות מצויינות שאני מאוד אוהב
חסרונות: לדעתי הרבה אלימות
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
03/09/2014
יתרונות: אווירה משפחתית אוזן קשבת מורים מעולים
חסרונות: יש מורות המטיפות לדת
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
06/07/2014
יתרונות: אוירה טובה ומשפחתית
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
06/07/2014
טען עוד...
יתרונות: יש משמעת טובה וחזקה
חסרונות: השנה החליטו שלא לפתוח כיתת תל"מ ,שזוהי טעות חמורה ביותר, ילדים מתקשים יפלו בין הכסאות.
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!