מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר מקיף צפית, כפר מנחם כיתות ז - יב, ממלכתי
location_on
כתובת
כפר מנחם, כפר מנחם
כתובת
כפר מנחם, כפר מנחם
call
טלפון
08-8508470
טלפון
08-8508470
school
מנהל/ת
גיא ישראלי
מנהל/ת
גיא ישראלי
group
מספר תלמידים
1171
מספר תלמידים
1171
group
תלמידים בכיתה
33.4
תלמידים בכיתה
33.4
security
רשות חינוך
יואב
רשות חינוך
יואב
שנת הקמה
1957
1957
מספר כיתות
11
11
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
אנגלית: 90%
ספרות: 50%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 80%
הסטוריה: 60%
מדע וטכנולוגיה: 90%
אנגלית: 80%
עברית: 70%
אנגלית: 80%
ספרות: 50%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 70%
אנגלית: 80%
ספרות: 40%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 60%
עברית: 70%
אנגלית: 90%
ספרות: 70%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 90%
הסטוריה: 80%
אנגלית: 80%
עברית: 90%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
הכירו את הקיבוץ
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 75 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
75
|
2015 |
73
|
2014 |
71
|
2013 |
79
|
2011 |
82
|
2009 |
80
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 90%אנגלית: 90%
ספרות: 50%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 80%
הסטוריה: 60%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 50%מדע וטכנולוגיה: 90%
אנגלית: 80%
עברית: 70%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 80%אנגלית: 80%
ספרות: 50%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 70%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 80%אנגלית: 80%
ספרות: 40%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 60%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 60%עברית: 70%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 90%אנגלית: 90%
ספרות: 70%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 90%
הסטוריה: 80%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2011
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 90%אנגלית: 80%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2009
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 70%עברית: 90%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
92.3%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
0.5%
/
1.3%
אחוז הנושרים
9.0%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
23.1%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
50.6%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
85
/
71
חנוך גופני (מספר תלמידים שנגשו 30)
79
/
72
גאוגרפיה (מספר תלמידים שנגשו 30)
76
/
79
כימיה (מספר תלמידים שנגשו 23)
85
/
74
אמנות שימושית (מספר תלמידים שנגשו 22)
85
/
73
תאטרון (מספר תלמידים שנגשו 19)
84
/
75
פיסיקה (מספר תלמידים שנגשו 19)
87
/
78
מדעי החברה (מספר תלמידים שנגשו 19)
81
/
76
מדעי לימודי הסביבה (מספר תלמידים שנגשו 18)
83
/
75
חקלאות (מספר תלמידים שנגשו 17)
89
/
78
ביולוגיה (מספר תלמידים שנגשו 17)
88
/
70
ערבית לבי'ס יהודי (מספר תלמידים שנגשו 16)
91
/
80
מדעי המחשב (מספר תלמידים שנגשו 16)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
1%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
19%
/
38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
82%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
84%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
1%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
58%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
88%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
86%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
81%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
85%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
16%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
10%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
7%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
2%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
70%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
27%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
16%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
23%
/
33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
21%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
19%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
4%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
65%
/
71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
96%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
2%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
1%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
27%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*
מדד מדלן | שם ביה"ס | שכבה | פיקוח | שנת בחינת אחרונה | אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה | אחוז המורות שדווחו על שחיקה | אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס |
---|---|---|---|---|---|---|---|
75 | מקיף צפית | תיכון, חט"ב | ממלכתי | 2016 | 9% | 21% | 83% |
53 | האלה | יסודי | ממלכתי | 2015 | 23% | 33% | 76% |
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
הכירו את הקיבוץ
כפר מנחם, קיבוץ, מועצה אזורית יואב
מה מחיר הדירות בקיבוץ?
מה מחיר השכירות בקיבוץ?
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
המחנה הציוני
המחנה הציוני
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 4.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 4.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 4.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 3.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 4.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 3.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 3.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 4.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 2.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 3.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 4.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 3.0
24/04/2018
יתרונות: מעורבות חברתית
חסרונות: אין עידוד למצוינות או הצטיינות.
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
21/11/2017
יתרונות: אוכלוסיה איכותית, דגש על פעילויות חברתיות שמגבשות את רוח צפית, הילדים נתרמים בכישורי חיים רבים, מגמות מגוונות יחסית.
חסרונות: אין דגש על קידום ילדים חלשים, העול מהבחינה הזו מוטל על ההורים.
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
21/10/2017
יתרונות: ישנה מורה שבולטת ולדעתי נותנת אוזן קשבת לכולם דואגת שכולם ירגישו בנוח הם נותנים לנו התלמידים דעה מסויימת בדברים ונותנים לנו מעורבות חברתית עד כמאה אחוז אני שלוש שנים לומדת בבית ספר לא ראיתי ולא חוויתי אלימות מילולית או פיזית.
יש את ההרגשה כמו שאומרים "רוח צפית״ נכנסים בהרגשה טובה ומרגיש שתמיד יש למי לפנות.
חסרונות: לחלק מהמורים אין ממש כבוד לתלמידים (אבל כמובן שיש הרבה מורים שמתנהלים אחרת)
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
29/05/2017
יתרונות: סביבה , השקעה(קצת מוגזמת אולי?) בפן החברתי
חסרונות: מורים שחוקים וחסרי כוחות. אין הקשבה ודיאלוג עם ההורים. לא שמים דגש כלל וכלל על ההיבט הלימודי, מי שמצליח בסדר ומי שלא גם לא נורא.... אין התקדמות או שינוי, דריכה במקום ואף ירידה.
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
15/05/2017
יתרונות: פן חברתי חזק מאוד
חסרונות: המורים לא באים לבית הספר
המון שיעורים מתבטלים
מנהל בית הספר אינו תומך בתלמידים
אין הקשבה של מורים לתלמידים
בית הספר מלוכלך מאוד
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
14/05/2017
יתרונות: בית ספר ששמים בו דגש על חשיבה חברתית ולא רק על לימודים
חסרונות: לא תמיד הוא יכול להיות קשוב לבקשות
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/08/2016
יתרונות: הפן החברתי, אוכלוסייה חזקה, הורים תומכים
חסרונות: אין מאמץ לגיוס וסיוע לתלמידים מתקשים, רצים קדימה עם מי שיכול, ורבים וטובים נותרים מאחור, חבל! אין תוכניות תגבור, חלק מהמורים שחוקים וחסרי להט
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
25/06/2016
יתרונות: דגש חברתי חשוב.
חסרונות: השקעה חברתית בלבד- הזנחת הפן הלימודי.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
27/04/2016
יתרונות: יש מרחבים
חסרונות: לא יודע לקדם ולהכיל חלשים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
11/04/2016
יתרונות: בית ספר יפה מאוד עם המון פעילויות לבנות
חסרונות: מורים קצת לא קשובים
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
27/02/2016
יתרונות: בית ספר מדהים גם בפן החברתמ וגם בלימודי
חסרונות: לפעמים המןרות לא קשובות.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
13/09/2015
יתרונות: בית ספר סבבה, יחסית לבתי הספר האחרים בארץ הוא מושלם! המורים מצוינים
חסרונות: ילדים שקשה להתחבר איתם וחברה סגורה
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
30/08/2015
יתרונות: בית ספר מדהים! שם דגש על החברה , עזרה לזולת , תרומה חברתית . יחס אישי , הכרות עם הצוות . כל תלמיד "נוטע שורשים"
חסרונות: חוסר מועט בתגבור מתקשים ומצטיינים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
25/07/2015
יתרונות: גדול ומרווח, מרחבים ירוקים - דשא, תלמידים מבתים יציבים, תכנים ייחודיים בבית ספר, הדגש רובו על הפן החברתי ופחות הלימודי,
חסרונות: מספר תלמידים בכיתה יחסית גדול,
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
19/06/2014
יתרונות: היחס של המורים לתלמידים, האוירה החברתית, האמונה באדם החושב
חסרונות: אין!
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
19/06/2014
טען עוד...
יתרונות: אנשים ברמה גבוהה, אין ערסים
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!