מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר מקיף ג' עמית, ראשון לציון כיתות ז - יד, ממלכתי
location_on
כתובת
ראשון לציון, הבריגדה 10
כתובת
ראשון לציון, הבריגדה 10
call
טלפון
03-9648157
טלפון
03-9648157
school
מנהל/ת
יפה ליבה
מנהל/ת
יפה ליבה
group
מספר תלמידים
1531
מספר תלמידים
1531
group
תלמידים בכיתה
29.5
תלמידים בכיתה
29.5
security
רשות חינוך
ראשון לציון
רשות חינוך
ראשון לציון
שנת הקמה
1977
1977
מספר כיתות
23
23
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
מדע וטכנולוגיה: 80%
אנגלית: 90%
עברית: 80%
אנגלית: 80%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 60%
אנגלית: 80%
ספרות: 70%
הבעה עברית: 80%
תנ'ך: 90%
הסטוריה: 80%
אנגלית: 70%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 60%
אנגלית: 70%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 80%
הסטוריה: 70%
עברית: 90%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
הכירו את השכונה
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 80 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
80
|
2015 |
88
|
2014 |
81
|
2013 |
83
|
2012 |
95
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 90%מדע וטכנולוגיה: 80%
אנגלית: 90%
עברית: 80%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 80%אנגלית: 80%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 60%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 80%אנגלית: 80%
ספרות: 70%
הבעה עברית: 80%
תנ'ך: 90%
הסטוריה: 80%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 70%אנגלית: 70%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 60%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 60%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 70%אנגלית: 70%
ספרות: 60%
הבעה עברית: 70%
תנ'ך: 80%
הסטוריה: 70%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2012
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 100%עברית: 90%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
98.2%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
0.4%
/
1.3%
אחוז הנושרים
10.7%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
23.1%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
67.1%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
82
/
75
פיסיקה (מספר תלמידים שנגשו 50)
74
/
72
גאוגרפיה (מספר תלמידים שנגשו 42)
85
/
73
אמנות )הקולנוע( (מספר תלמידים שנגשו 40)
89
/
79
כימיה (מספר תלמידים שנגשו 33)
89
/
80
מדעי המחשב (מספר תלמידים שנגשו 32)
88
/
78
מדעי החברה (מספר תלמידים שנגשו 32)
83
/
71
טכנולוגית בנייה (מספר תלמידים שנגשו 30)
75
/
68
תיירות (מספר תלמידים שנגשו 23)
86
/
78
ביולוגיה (מספר תלמידים שנגשו 22)
98
/
86
תכנון ותכנות מערכות (מספר תלמידים שנגשו 17)
87
/
78
מערכות אלקטרוניות (מספר תלמידים שנגשו 17)
80
/
80
אלקטרוניקה ומחשבים (מספר תלמידים שנגשו 15)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
80%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
81%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
86%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
18%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
10%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
5%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
3%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
2%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
74%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
73%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
69%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
62%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
27%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
11%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
39%
/
38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
34%
/
33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
21%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
23%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
4%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
4%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
77%
/
71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
96%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
95%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
2%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
1%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
31%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*
סנן
מדד מדלן | שם ביה"ס | שכבה | פיקוח | שנת בחינת אחרונה | אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה | אחוז המורות שדווחו על שחיקה | אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס |
---|---|---|---|---|---|---|---|
80 | מקיף ג' עמית | חט"ב, תיכון | ממלכתי | 2016 | 8% | 37% | 81% |
97 | ידלין | יסודי | ממלכתי | 2017 | 1% | 15% | 99% |
93 | בארי | יסודי | ממלכתי | 2016 | 16% | 45% | 83% |
90 | אביבים | יסודי | ממלכתי | 2016 | 16% | 41% | 89% |
87 | רננים | יסודי | ממלכתי | 2017 | 9% | 57% | 87% |
80 | יסוד המעלה | יסודי | ממלכתי | 2015 | 20% | 25% | 78% |
80 | יפה נוף | יסודי | ממלכתי | 2015 | 16% | 50% | 87% |
73 | עירוני ה' מקיף | חט"ב, תיכון | ממלכתי | 2016 | 9% | 27% | 72% |
67 | ממ"ד הראל | יסודי | ממלכתי דתי | 2017 | 6% | 97% | |
שובו למצוינים | יסודי | ממלכתי דתי | |||||
שיקמים | תיכון, יסודי | ממלכתי | |||||
נזר ישראל | תיכון | חרדי |
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
הכירו את השכונה
כצנלסון, בראשון לציון
מחיר דירות ממוצע בשכונה:
2,136,000 ש"ח
2,136,000 ש"ח
מה מחיר השכירות בשכונה?
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
המחנה הציוני
המחנה הציוני
מדד חברתי כלכלי בשכונה:
6 מתוך 10
6 מתוך 10
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 4.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 4.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 4.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 4.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 4.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 4.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 4.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 4.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 2.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 4.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 3.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 3.0
01/12/2018
יתרונות: מתוחזק
חסרונות: במבחנים, לא מלמדים את החומר עד להבנה מספקת. מלמדים אותנו לשנן חומר ולשכוח אותו בסוף המבחן.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
05/09/2018
יתרונות: היתרונות בבית ספר הם שהמורים עוזרים לתלמידים והמורים מלמדים את החומר טוב.
חסרונות: אני לא מצאתי חסרונות על הבית ספר
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
29/10/2017
יתרונות: אין
חסרונות: חלק מהמורים לא מתייחסים לתלמידים בכבוד
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
12/11/2016
יתרונות: רק יתרון אחד והוא האווירה בהפסקות, אווירה של טבע .אין עוד יתרונות.....
חסרונות: לא מלמדים טוב, רק משננים. אני נתקלת ולא מעט שרוב התלמידים מציירים בשיעורים מפני שמשעמם בשיעור. בית הספר לא מפתח את החשיבה ובנוסף יש יותר מדי מבחנים יותר מן הנדרש!! אין מורים טובים כלל!!!
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
14/04/2016
יתרונות: אין. כמו כל בית ספר, הוא מלמד למה שנכון ללמד. מקצועות ריאליים וזונח את כל מקצועות הרוח שלא משתלמים לא כי לא ייתנו לו גאווה בית ספרית כאשר התלמיד ייזכה בפרס נובל.
חסרונות: לא מלמד לחשיבה, מלמד לשינון. בחיי לא עברתי שם שיעור באמת משמעותי על המצב במדינה, או שקיבלתי מענה אמיתי מהצוות החינוכי לתחושות והרגשות שלי.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
10/04/2016
יתרונות: בית הספר הזה מעודד ללימודים ולציונים גבוהים. המורים מוכנים להשקיע מזמנם החופשי על מנת לתגבר תלמידים. מורים קשובים סביבה תומכת וקשובה.
חסרונות: אין
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
10/04/2016
יתרונות: בבית הספר מורים מדהימים למתמטיקה, לאנגלית לתנ"ך ולשלל מקצועות נוספים. בתיכון קיימת תחושה של אחווה בקרב התלמידים והקשר עם מנהלת המקיף מעמיק ואכפתי. המנהלת שומעת ללב התלמידים על ידי שיחות פרטיות ופגישות של נציגי כיתות עמה, ומשתדלת לעשות משהו בנוגע לפניותיהם. ילד קשה שמיעה הצליח ללמוד בשנה שעברה בכיתה אקוסטית מיוחדת יחד עם כל חבריו בעזרת סידור של מערכת הכיתות על ידי המערכת. לצוות בית הספר אכפת מהתלמידים.
חסרונות: ישנם מקרים פרטיים של מורים שמבצעים את עבודתם בעצלות או משתמשים בסמכותם להעביר את דעתם הפוליטית.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
10/04/2016
יתרונות: מורים מקדמים תלמידים, דואגים לפרט ולכל אחד באופן אישי. בית הספר הכי מתוחזק חדש ונקי.
חסרונות: אין
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
18/11/2014
יתרונות: מקדם מצוינות ובא לקראת התלמידים
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
21/10/2014
יתרונות: תלמידים מגוונים, ואוכלוסיה יחסית איכותית
חסרונות: המורים לא מנסים לקדם את התלמידים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
18/10/2014
יתרונות: כיתות קטנות, נקי ומתוחזק.
חסרונות: צוות הוראה שחוק מאוד ולא סבלני, לא מכבד.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
26/06/2014
יתרונות: יחס אישי לכל תלמיד, אוזן קשבת, ניקיון ותחזוקה, בתחום הספורט- מגיע להישגים רבים (אני לומד בכיתת ספורט בבית הספר), 2 מורות לכיתה, מורים טובים.
חסרונות: אין
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
21/06/2014
יתרונות: מקדם את תלמידיו
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
טען עוד...
יתרונות: מורים מקשיבים ואפשר לפנות אליהם בכל שעה לקבלת עזרה בין אם זה בלימודים או בעיניים אחרים
חסרונות: אין
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!