מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר תורני ע"ש פ. הימלפרב, ירושלים כיתות ז - יב, ממלכתי דתי
location_on
כתובת
ירושלים, תורה ועבודה 6
כתובת
ירושלים, תורה ועבודה 6
call
טלפון
02-6421266
טלפון
02-6421266
school
מנהל/ת
ג'רמי סטביסקי
מנהל/ת
ג'רמי סטביסקי
group
מספר תלמידים
728
מספר תלמידים
728
group
תלמידים בכיתה
29.6
תלמידים בכיתה
29.6
security
רשות חינוך
ירושלים
רשות חינוך
ירושלים
שנת הקמה
1920
1920
מספר כיתות
9
9
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
אנגלית: 80%
ספרות: 70%
הבעה עברית: 80%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 50%
מדע וטכנולוגיה: 80%
אנגלית: 60%
עברית: 60%
אנגלית: 80%
ספרות: 80%
הבעה עברית: 80%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 50%
אנגלית: 80%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 80%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 70%
אנגלית: 100%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 70%
עברית: 80%
אנגלית: 80%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
הכירו את השכונה
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 68 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
68
|
2015 |
71
|
2014 |
79
|
2013 |
82
|
2012 |
80
|
2010 |
80
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 70%אנגלית: 80%
ספרות: 70%
הבעה עברית: 80%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 50%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 80%מדע וטכנולוגיה: 80%
אנגלית: 60%
עברית: 60%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 80%אנגלית: 80%
ספרות: 80%
הבעה עברית: 80%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 50%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 90%אנגלית: 80%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 80%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 70%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 90%אנגלית: 100%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 70%
הסטוריה: 70%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2012
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 80%עברית: 80%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2010
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 80%אנגלית: 80%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
92.2%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
0.6%
/
1.3%
אחוז הנושרים
18.6%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
18.6%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
73.5%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
75
/
77
תושבע'פ ותלמוד (מספר תלמידים שנגשו 83)
78
/
72
גאוגרפיה (מספר תלמידים שנגשו 29)
89
/
80
מדעי המחשב (מספר תלמידים שנגשו 26)
87
/
78
ביולוגיה (מספר תלמידים שנגשו 18)
82
/
73
אמנות )הקולנוע( (מספר תלמידים שנגשו 16)
84
/
75
פיסיקה (מספר תלמידים שנגשו 14)
94
/
69
תולדות האמנות והבנתה (מספר תלמידים שנגשו 11)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
100%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
1%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
54%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
56%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
21%
/
38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
15%
/
33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
85%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
59%
/
71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
30%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
22%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
17%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
33%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
26%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
15%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
15%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
4%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
61%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
72%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
19%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
72%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
3%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
6%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
67%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
93%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
3%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
3%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*
סנן
מדד מדלן | שם ביה"ס | שכבה | פיקוח | שנת בחינת אחרונה | אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה | אחוז המורות שדווחו על שחיקה | אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס |
---|---|---|---|---|---|---|---|
68 | תורני ע"ש פ. הימלפרב | חט"ב, תיכון | ממלכתי דתי | 2016 | 20% | 18% | 79% |
75 | תיכון ע"ש בויאר | יסודי, תיכון | ממלכתי | 2017 | 9% | 42% | 83% |
47 | ישיבת נתיב מאיר | חט"ב, תיכון | ממלכתי דתי | 2016 | 33% | 11% | 64% |
37 | קרית נוער ירושלים | חט"ב, תיכון | ממלכתי דתי | 2017 | 21% | 20% | 69% |
27 | אגרון גרשון | יסודי | ממלכתי | 2016 | 33% | 52% | |
20 | תולדות ניסים | יסודי | חרדי | 2015 | |||
20 | עמל ליידי דיוייס ירושלים | תיכון | ממלכתי | 2016 | 14% | 26% | 71% |
15 | בפי ישרים | יסודי | חרדי | 2017 | |||
15 | תולדות ניסים בנים | יסודי | חרדי | 2012 | |||
ישיבת תנא דבי אליהו | תיכון | חרדי | |||||
ישיבת מעלות חיים | תיכון | חרדי | |||||
בית חנוך עוורים מד | יסודי, תיכון | ממלכתי דתי | |||||
ת"ת בנין עולם | יסודי | חרדי | |||||
ישיבת באר התורה | תיכון | חרדי | |||||
בית יעקב בית וגן | יסודי | חרדי | |||||
ת'ת תשב'ר אמשינוב | יסודי | חרדי | |||||
תלמוד תורה נתיבות דוד | יסודי | חרדי | |||||
חכמי לב | חט"ב, תיכון | חרדי | |||||
מיוחד כיח לחרשים | יסודי, תיכון | ממלכתי | |||||
הטנה | יסודי, תיכון | ממלכתי | |||||
ישיבת ברית יעקב | תיכון | חרדי | |||||
תיכון ע"ש יעקובזון | תיכון | חרדי | |||||
ת"ת אחיעזר | יסודי | חרדי | |||||
עמל ירמיהו ירושלים | תיכון | חרדי | |||||
מחלקת ילדים | יסודי | ממלכתי דתי | |||||
ישיבת רכסים הקטנה | תיכון | חרדי | |||||
ת"ת תורת יעקב י-ם | יסודי | חרדי | |||||
ת"ת לויכטר | יסודי | חרדי | |||||
בית יעקב היובל | יסודי | חרדי | |||||
ישיבת אוהל מועד | תיכון | חרדי | |||||
ישיבת אור ברוך | תיכון | חרדי | |||||
משכן חיים | תיכון | חרדי | |||||
ישיבת עטרת ישראל | תיכון | חרדי | |||||
ישיבה לצעירים | תיכון | חרדי | |||||
תורת הצדיק | יסודי | חרדי |
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
תובנות מומחי מדלן
אנטנה סלולריות אחת בסביבה
הכירו את השכונה
בית וגן, בירושלים
מחיר דירות ממוצע בשכונה:
2,767,000 ש"ח
2,767,000 ש"ח
מה מחיר השכירות בשכונה?
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
יהדות התורה
יהדות התורה
מדד חברתי כלכלי בשכונה:
5 מתוך 10
5 מתוך 10
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 5.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 5.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 5.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 5.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 4.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 5.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 5.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 5.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 2.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 4.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 3.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 5.0
23/12/2020
יתרונות: בית ספר מצוין! יש מגוון ענק של תלמידים ומורים ולכולם יש עם מי לדבר. אפשר להיכנס מתי שרוצים ולדבר עם המנהלים והסגנים.
יש המון שיעורים מעניינים והמון מגמות.
וגם הקפיטריה מעולה
חסרונות: רחוק מהבית, לומדים בימי שישי
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
08/05/2018
יתרונות: יחס אישי של המורים המחנכים והמנהלים, שיחות עם היועצת. אווירה טובה , תחושת אחדות.
פתוח רעיונית , מקבל מגוון של אנשים, מעודד חשיבה.
אוזן קשבת מאוד אצל ההנהלה.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
14/05/2017
יתרונות: טוב, מורים טובים לביולוגיה
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
14/08/2016
יתרונות: בית ספר עם צוות חינוכי מעולה ושאיפה למצויינות גבוה אצל כל תלמיד ותלמיד. מחנך לאהבת הארץ וקבלת כל אדם ואדם באשר הוא. עושה מפגשים עם בני דת אחרים ותפיסות אחרות על מנת ליצור פיוס והכרה בן השכבות השונות של בני האדם. מבחינת תחושה בבית התחושה היא תחושת בטיחות ושהינך התלמיד יכול לפנות לכל מורה ומנהל ולקבל ממנו תמיכה ואוזן קשבת. בית הספר מקפיד מאוד ובחומרה על מקרי אלימות מילולית ופיזית. מרגיל את התלמידים לשגרת העומס ועמידה תחת לחצים כבדים של לימודים.(כאמור בכיתות י,יא התלמידים ברובם מסיימים בשעות הצהריים המאוחרות : 15:30,16:30,17:15)
חסרונות: מחניק מבחינה לימודית לתלמידים הרציניים והמשקיעים (אלו אשר לומדים ב5 יח״ל במקצועות הליבה ואלו הלוקחים 2 מגמות). למידה מאוד מאוד אינטנסיבית וקשה (בעיקר עקב שיעורי התלמוד המתוגברים). ובכלליות למידה מאוד מאוד גבוה המצריכה השקעה מתמידה של התלמיד. יותר משקיעים בלימודי התורה כאשר מפחיתים בהשקעה בלימודי הליבה דגש על שיעורי המתמטיקה.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
15/04/2016
יתרונות: יחס אישי מהמחנכים
חסרונות: אין
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
10/04/2016
יתרונות: מאפשר לכל תלמיד לממש את הפוטנציאל שבו.מאפשר מצויונות בלי לפגוע בחלשים.צוות בית הספר מעולה- המערכת מתייחסת בכבוד לכל תלמיד.
חסרונות: בית הספר מאפשר חופש גדול ותלמידים שלא מעוניינים ללמוד פשוט לא ילמדו.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
10/04/2016
יתרונות: מעודד חשיבה ויצירתיות, פלורליסטי, מגוון.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
10/04/2016
יתרונות: צוות מורים מעולה. רבים מהם אנשי חינוך משכמם ומעלה, גם כאלה שאינם מחנכים בפועל אלא מורים מקצועיים.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
10/04/2016
יתרונות: מעודד חשיבה עצמית ומממש פוטנציאל אצל תלמידים.
חסרונות: נותן עצמאות ויכול לפגוע בתלמידים אשר לא ינצלו זאת.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
16/03/2016
יתרונות: רציני, אווירה טובה
מכיר את בית הספר: אני מורה בביה"ס
25/02/2016
יתרונות: כיף, חופש, אין עומס יותר מדי ועדיין יש למידה
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
17/11/2014
יתרונות: נותן אפשרות לכל ילד ללמוד ולהגיע להישגים בדרך שלו.רוב המורים קשובים לקשיים של התלמידים ועוזרים להם.אני ועוד כמה בשכבה שלי הגענו לבגרות רק בזכות בית הספר.
חסרונות: מורים למתמטיקה ואנגלית יכולים להוריד תלמידים להקבצות נמוכות יותר על דעת עצמם, לא תמיד בהתאמה ליכולת של התלמיד.מי שלא רוצה ללמוד יכול לאבד את עצמו בבית הספר.אכיפה פחות טובה של המשמעת.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
19/06/2014
יתרונות: יחס אישי וכבוד המתאים לכל אחד.
חסרונות: כיתות גדולות,
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
טען עוד...
יתרונות: חנוך למצוינות, ציונות ואהבת הארץ והיהדות.
חסרונות: אפליה ניכרת, שמרני. איכות המורים לא טובה דיה.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!