מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר אהבת ישראל, ירושלים כיתות א - ח, ממלכתי דתי
location_on
כתובת
ירושלים, דרך בית לחם 115
כתובת
ירושלים, דרך בית לחם 115
call
טלפון
02-6712977
טלפון
02-6712977
school
מנהל/ת
שירה שוייצר
מנהל/ת
שירה שוייצר
group
מספר תלמידים
338
מספר תלמידים
338
security
רשות חינוך
ירושלים
רשות חינוך
ירושלים
שנת הקמה
2007
2007
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
אנגלית: 50%
עברית: 100%
מדע וטכנולוגיה: 70%
אנגלית: 90%
עברית: 50%
עברית: 90%
עברית: 70%
אנגלית: 100%
אנגלית: 100%
טען עוד...
הכירו את השכונה
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 73 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
73
|
2012 |
76
|
2010 |
72
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
בחינות מיצ״ב כיתות ה'
מתמטיקה: 60%אנגלית: 50%
עברית: 100%
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 90%מדע וטכנולוגיה: 70%
אנגלית: 90%
עברית: 50%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2012
בחינות מיצ״ב כיתות ב'
עברית: 90%בחינות מיצ״ב כיתות ה'
מתמטיקה: 70%עברית: 90%
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 90%עברית: 70%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2010
בחינות מיצ״ב כיתות ה'
מדע וטכנולוגיה: 20%אנגלית: 100%
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 70%אנגלית: 100%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
37%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
100%
/
92%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ה'-ו')
100%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
0%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
53%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
14%
/
23%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ה'-ו')
4%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
23%
/
37%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ה'-ו')
23%
/
38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
81%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
0%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
0%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
32%
/
12%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ה'-ו')
47%
/
81%
טוב לי בבית הספר (כיתות ה'-ו')
20%
/
58%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ה'-ו')
11%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ה'-ו')
86%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
19%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
11%
/
16%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ה'-ו')
2%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
48%
/
54%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ה'-ו')
60%
/
57%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ה'-ו')
23%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
6%
/
7%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ה'-ו')
86%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ה'-ו')
8%
/
6%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ה'-ו')
השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*
סנן
מדד מדלן | שם ביה"ס | שכבה | פיקוח | שנת בחינת אחרונה | אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה | אחוז המורות שדווחו על שחיקה | אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס |
---|---|---|---|---|---|---|---|
73 | אהבת ישראל | יסודי | ממלכתי דתי | 2016 | 6% | 23% | 64% |
87 | (אהבת ישראל (חרד"ל | יסודי | ממלכתי דתי | 2017 | 41% | 16% | 72% |
80 | זלמן ארן | יסודי | ממלכתי | 2016 | 23% | 33% | 68% |
73 | מקור חיים | יסודי | ממלכתי דתי | 2016 | 26% | 50% | 62% |
57 | גאולים א | יסודי | ממלכתי | 2015 | 8% | 36% | 84% |
בית רחל שטראוס | חט"ב, תיכון | ממלכתי | |||||
ילדי אתרוג | יסודי | חרדי | |||||
ארזים | יסודי | ממלכתי | |||||
מיוחד ניצנים מד | תיכון, יסודי | ממלכתי דתי | |||||
חזון מאיר ובית ישראל | יסודי | חרדי |
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
תובנות מומחי מדלן
אנטנה סלולריות אחת בסביבה
הכירו את השכונה
שיכוני תלפיות, בירושלים
מחיר דירות ממוצע בשכונה:
2,396,000 ש"ח
2,396,000 ש"ח
מה מחיר השכירות בשכונה?
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
הליכוד
הליכוד
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 3.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 4.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 4.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 4.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 3.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 4.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 4.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 4.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 2.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 3.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 4.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 5.0
21/05/2019
יתרונות: • המנהלת מתייחסת לכולן בחביבות ומכירה כל אחת ואחת, מה שמה ומי הן אחיותיה, באיזו כיתה היא, וגם איפה היא יושבת בכיתה.
• בית הספר משקיע הרבה מאוד בטיולים האתגריים ובפעילויות המגוונות, בכנסים, במסיבות (סידור וחומש, חנוכה, פורים), בהרקדות ובשוק פורים.
• הבנות בכיתה דואגות לשיתוף של כל הבנות בכלל החברה, הבנות מקבלות בשמחה עולות חדשות (ויש הרבה!) ובנות שונות מהן. •המחנכות מקיימות שיעורי חברה ודואגות לכל בת ובת באופן אישי (לפחות עד כמה שידוע לי).
• בית הספר עבר שיפוצים בזמן האחרון, בעיקר בהחלפת הרצפות בקומות ובשיפוץ המגרש התחתון.
• החצר גדולה עם צמחיה ועצים ויש הרבה מקום לשחק.
• בית הספר מעודד "חברותות", שהן לימוד משותף עם הכיתה השניה. כך הבנות מכירות חברות חדשות וכבר לא בודדות.
• בבית הספר יש הרבה מאד עולות, חדשות וישנות, והן משתלבות בין הבנות במהירות (עד כמה שידוע לי).
בנוסף, יש בבית הספר אולפן לעולות החדשות, ולפעמים גם עורכים כינוסים בית ספריים שמדברים על חשיבות העלייה ומזכירים בין השאר עולות חדשות שהגיעו.
• המורות מקצועיות ומלמדות את החומר היטב. בכיתות החטיבה מתקיימים יותר שיעורי חברה והכנה לתיכונים, המורות מלמדות את התלמידות מיומנויות של סיכום וכתיבה, עבודות בקבוצות ושיתוף פעולה, בתור הכנה לכיתות הגבוהות בתיכונים.
• המורות דואגות לכל ילדה ופועלות למענה כדי שתצליח להתקבל לתיכונים השונים. ועל כך מגיע להן יישר כח גדול!!!
חסרונות: • השירותים בקומת הכניסה ישנים ומלוכלכים, (הן מבחינת הקירות והדלתות והן מבחינת האסלות והכיורים) ויש לשפץ אותם בדחיפות (כבר יש תוכניות).
• יש מהצוות שמתעלמים לפעמים מתלמידות, כמו למשל מורות עייפות ועצבניות בסוף יום, או מזכירות שמנהלות שיחות ערניות עם מורות אחרות והתלמידות שזקוקות להשתחרר במהירות או להתקשר בדחיפות צריכות לחכות הרבה, ולפעמים אפילו המון זמן מחוץ למזכירות, עד שהמורות מסיימות את עיסוקיהן/ גומרות לפטפט ורק אז מגיע תורן. וזה מתסכל ומעצבן ומרגיז.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
07/12/2017
יתרונות: מורות טובות ואכפתיות,הרבה פעילויות חברתיות, בנות עם אופי טוב
חסרונות: תחזוקה, לוחץ יותר מידי
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
19/11/2017
יתרונות: חרדי אבל ציוני, אווירה טובה בעיקר בכיתות הגבוהות יותר, רמה לימודית טובה, חברות מגוונות, יש אוזן קשבת אצל אנשים מסוימים, יש כמה מורות מדהימותתתת!
חסרונות: יותר מדי דגש בתפל, אורך החצאית, צניעות יוצרים אצל הבנות אנטי דת. לרוב הבנות בכיתות הגבוהות סמארטפונים, רשתות חברתיות, סדרות, ישנה תחושה של הערות לתלמידות בלי סיבה, יש כמה מורות שפשוט לא מלמדות.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
21/08/2017
יתרונות: רואים מגוון ציבורים, אך זה גם חיסרון.
יש מורות מקסימות מקסימות.
רמה לימודית טובה יחסית.
חסרונות: אין אווירה טובה של שמירת תורה ומצוות בבית הספר, תחושה שרוצות להיות כמה שפחות "דוסות". יש בנות שרואות סדרות, וסמארטפון עם רשתות חברתיות. הדיבור בכיתה גם אינו דיבור של התעלות, אלא של ירידה. יש בנות שלא אוהבות את ההנהלה.
לא מומלץ כ"כ. אבל מפאת חוסר הברירה בבתי הספר האחרים הולכים לשם.
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
28/05/2017
יתרונות: אווירה סה"כ טובה, יש כמה מורות מדהימותת!! רמה לימודית גבוהה, חברה מגוונת, בית ספר מצד אחד חרדי , מצד שני ציוני, טקסים בימים מיוחדים מה שבבית יעקב לא מצוי.
חסרונות: יותר מדי דגש על התפל, אורך החצאית, הכפתורים, מרפקים, שירותים מגעילים, משחקי כוחות, אפליות בין תלמידות מסוימות, מנהלת רעה מפלה בין ילדה לשניה.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
28/05/2017
יתרונות: שיש מורות טובות
חסרונות: הניקיון גרוע והרבה פעמים אומרים שאסור לצאת לשרותים ואסור לשתות ואסור הרבה דברים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
04/01/2017
יתרונות: לא מצאתי
חסרונות: יותר מדי מעירים על צניעות. יוצרים אנטי לבנות לגבי שמירת תורה ומצוות. אין אווירה טובה בבית הספר.
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
12/07/2016
יתרונות: סה"כ אוירה נחמדה.מורות נחמדות בעיקר גב' חנה ויספיש מורה לכיתה א'רמה לימודית גבוהה
חסרונות: שרותים מסריחים עד כדי כך שהבנות מתאפקות ולא מסוגלות להיכנס!!אין ספור הערות לתלמידות על אורך החצאית שלא מגיע מספיק לדבריהם עד ל"קרסול"- דבר הגורם לתמידה להיות מובכת בפני המורות והתלמידות.העדפת קבלת תלמידות מבתים אשכנזים מודרנים כשהאמא כמובן עם פאה בלונדינית ארוכה, צפורניים עם לק אדום וחצאית צמודה וקצרה מאשר תלמידות מבתים ספרדים צנועים וטהורים עם מטפחת צנועה על כל השיער ללא טלויזיה ומכשירים טמאים שונים, ובעל ירא שמים ולמדן.
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
20/07/2015
יתרונות: איןןןן!
חסרונות: מעירים כל הזמן עם הצניעות. וממש לא מפרגנים.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
04/04/2015
יתרונות: דתי ויש 2 מורות מצוינות!!שבת בת מצווה מטורפת!!!
חסרונות: לא נקי בכלל!יותר מדי מתעסקים עם צניעות וכך לא מקיימים באהבה
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
30/11/2014
יתרונות: חינוך מאהבה
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
29/07/2014
טען עוד...
יתרונות: חברות
חסרונות: חוסר בנקיון בשרותים
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!