מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר הרטמן בנות, ירושלים כיתות ז - יב, ממלכתי דתי
location_on
כתובת
ירושלים, רחל אמנו
כתובת
ירושלים, רחל אמנו
call
טלפון
02-5675470
טלפון
02-5675470
school
מנהל/ת
מירב בדיחי
מנהל/ת
מירב בדיחי
group
מספר תלמידים
318
מספר תלמידים
318
group
תלמידים בכיתה
23.8
תלמידים בכיתה
23.8
security
רשות חינוך
ירושלים
רשות חינוך
ירושלים
שנת הקמה
2011
2011
מספר כיתות
6
6
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
מדע וטכנולוגיה: 100%
אנגלית: 100%
עברית: 100%
אנגלית: 90%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 90%
הסטוריה: 100%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 90%
אנגלית: 100%
ספרות: 100%
הבעה עברית: 100%
תנ'ך: 90%
הסטוריה: 90%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 100%
אנגלית: 100%
ספרות: 100%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 90%
הסטוריה: 80%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 100%
אנגלית: 100%
ספרות: 100%
הבעה עברית: 100%
תנ'ך: 90%
הסטוריה: 100%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 100%
אנגלית: 100%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
הכירו את השכונה
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 93 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
93
|
2015 |
94
|
2014 |
93
|
2013 |
95
|
2012 |
95
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 100%מדע וטכנולוגיה: 100%
אנגלית: 100%
עברית: 100%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 80%אנגלית: 90%
ספרות: 90%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 90%
הסטוריה: 100%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 90%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 100%אנגלית: 100%
ספרות: 100%
הבעה עברית: 100%
תנ'ך: 90%
הסטוריה: 90%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 100%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 90%אנגלית: 100%
ספרות: 100%
הבעה עברית: 90%
תנ'ך: 90%
הסטוריה: 80%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 100%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 90%אנגלית: 100%
ספרות: 100%
הבעה עברית: 100%
תנ'ך: 90%
הסטוריה: 100%
מחשבת ישראל לבי"ס דתי: 100%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2012
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 90%אנגלית: 100%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
89.1%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
1.3%
/
1.3%
אחוז הנושרים
13.0%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
13.0%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
80.4%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
82
/
77
תושבע'פ ותלמוד (מספר תלמידים שנגשו 40)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
100%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
0%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
1%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
1%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
50%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
60%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
6%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
6%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
22%
/
38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
86%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
1%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
1%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
0%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
46%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
38%
/
33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
27%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
20%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
2%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
70%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
72%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
17%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
76%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
67%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
76%
/
71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
90%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
1%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*
סנן
מדד מדלן | שם ביה"ס | שכבה | פיקוח | שנת בחינת אחרונה | אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה | אחוז המורות שדווחו על שחיקה | אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס |
---|---|---|---|---|---|---|---|
93 | הרטמן בנות | חט"ב, תיכון | ממלכתי דתי | 2016 | 1% | 30% | 81% |
100 | תורני נסויי בנות פלך | חט"ב, תיכון | ממלכתי דתי | 2017 | 2% | 38% | 84% |
94 | תורני נסויי הרטמן | חט"ב, תיכון | ממלכתי דתי | 2017 | 25% | 42% | 80% |
93 | חורב | יסודי | ממלכתי דתי | 2015 | 38% | 23% | 58% |
87 | סאלד | יסודי | ממלכתי | 2015 | 29% | 57% | 76% |
83 | אפרתה | יסודי | ממלכתי דתי | 2017 | 35% | 25% | 70% |
77 | חורב בנות | יסודי | ממלכתי דתי | 2017 | 16% | 22% | 81% |
67 | יהודה הלוי | יסודי | ממלכתי דתי | 2016 | 21% | 19% | 79% |
63 | לוריא | יסודי | ממלכתי | 2017 | 17% | 27% | 80% |
63 | א.ד.רוטשילד | יסודי | ממלכתי דתי | 2015 | 5% | 44% | 90% |
46 | עירוני ג' | חט"ב, תיכון | ממלכתי | 2017 | 8% | 37% | 63% |
30 | וולדורף אדם | יסודי | ממלכתי | 2015 | 18% | 27% | 80% |
ישיבת אוהל שמעון | תיכון | חרדי | |||||
מקיף שש שנתי אלטור לבנים | חט"ב, תיכון | ממלכתי | |||||
בית הצייר | חט"ב, תיכון | ממלכתי | |||||
בית יעקב הארי | יסודי | חרדי |
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
תובנות מומחי מדלן
אנטנה סלולריות אחת בסביבה
הכירו את השכונה
קטמון הישנה, בירושלים
מחיר דירות ממוצע בשכונה:
3,786,000 ש"ח
3,786,000 ש"ח
מה מחיר השכירות בשכונה?
מפלגה מובילה בבחירות האחרונות:
הליכוד
הליכוד
מדד חברתי כלכלי בשכונה:
7 מתוך 10
7 מתוך 10
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 3.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 4.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 4.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 3.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 4.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 4.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 4.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 4.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 3.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 3.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 3.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 4.0
28/12/2017
יתרונות: מקבל ומכיל...
חסרונות: מבנה דרוש שיפוץ, חסר אולם ספורט. מיקום לא נוח. הציונים חשובים יותר מהתלמידות
מכיר את בית הספר: הילד/ה שלי לומד/ת בביה"ס
15/07/2017
יתרונות: אין שיעורי בית כמעט בכלל וגם כשיש לרוב למורות לא ממש אכפת עם עשינו או לא
חסרונות: יש מורות לא טובות. אין דוגמא אישית, בנות בורחות מבית הספר ואף אחד לא שם לב. בי"ס כושל.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
07/05/2016
יתרונות: שאן הרבה שיערי בית
חסרונות: המורים הכיתות המקום
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
10/04/2016
יתרונות: הוא פתוח, מקבל הרבה דעות.
חסרונות: לפעמים נראה כאילו למרות כל הדיבורים על כך שדרך ארץ יותר חשובה, מה שחשוב להם באמת זה הציונים והשם שיצא לבית הספר.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
10/04/2016
יתרונות: שיעורים ותוכניות מיוחדות- גופנפש, שיעורי מגדר,התפילה המיוחדת שלנו...לרוב המורים באמת אכפת מהתלמידות, באמת פתוחים אלינו, קשובים, ואפשר תמיד לדבר איתם. בדרך כלל באים לקראתנו גם מבחינה לימודית, תומכים ועוזרים.
חסרונות: מחסור בכיתות ובמקום, בניין לא נוח, אין אולם ספורט.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
10/04/2016
יתרונות: יצירתיות , העמקה, חדשנות, רמה לימודית גבוהה
חסרונות: מבנה קטן
מכיר את בית הספר: אני מורה בביה"ס
24/03/2015
יתרונות: הוא בית ספר מעולה לומדים שמה מלא דברים והמורים רובם מעולים ..
חסרונות: שלהרבה תלמידים אין רצון לבוא כיתה , לא טוב בכיתה ..
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/06/2014
טען עוד...
יתרונות: פתוחים לקבלת דעות שונות, מגוונים, לא מרובעים, עושים שיעורי תגבור לבנות שיודעים שקשה להן יותר ע"מ לעזור להן יותר, לימוד ברמה גבוהה, חומר מעניין, משתדלים לשלב לימודים שיודעים שיעניינו אותנו, לימודים אקטואליים לחיי התלמידות, לומדים הכל מנקודות מבט שונות-גם ממקום דתי(תנך\תלמוד, הלכה וכו') אבל גם ידע כללי שלא קשור לדת.
חסרונות: בניין עם הרבה קומות, הרוב מעדיפות מבנה אחר, אין אולם ספורט, לפעמים יש מורים שיש להם נטייה לא לבוא לקראת התלמיד.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!