מקרא
-
דירוג:גבוהנמוך
- מגורים
- מסחר או תעשייה
- מבנה ציבורי
- פארק, גינה
- אחר
בית ספר עירוני מקיף שי עגנון, נתניה כיתות ז - יב, ממלכתי
location_on
כתובת
נתניה, שפינוזה
כתובת
נתניה, שפינוזה
call
טלפון
09-8844999
טלפון
09-8844999
school
מנהל/ת
מנחם פנטלקה
מנהל/ת
מנחם פנטלקה
group
מספר תלמידים
1202
מספר תלמידים
1202
group
תלמידים בכיתה
32.5
תלמידים בכיתה
32.5
security
רשות חינוך
נתניה
רשות חינוך
נתניה
שנת הקמה
1995
1995
מספר כיתות
12
12
יום לימודים ארוך
לא
לא
באופק חדש
כן
כן
מעמד ביה"ס
רשמי
רשמי
שפת לימוד
עברית
עברית
סקטור
יהודי
יהודי
מידע נוסף
פחות
לחצו לשתף את תוצאות המיצב בפייסבוק
מדע וטכנולוגיה: 50%
אנגלית: 70%
עברית: 60%
אנגלית: 50%
ספרות: 30%
הבעה עברית: 40%
תנ'ך: 30%
הסטוריה: 30%
אנגלית: 60%
ספרות: 30%
הבעה עברית: 30%
תנ'ך: 30%
הסטוריה: 40%
אנגלית: 60%
ספרות: 50%
הבעה עברית: 50%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 40%
אנגלית: 60%
אנגלית: 60%
ספרות: 50%
הבעה עברית: 40%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 30%
עברית: 20%
אנגלית: 70%
טען עוד...
טען עוד...
טען עוד...
הכירו את השכונה
מדד מדלן* להישגי התלמידים בבית הספר: 54 ממוצע ארצי 55
מדד מדלן לבית הספר לפי שנים
שנת בחינה | מדד מדלן |
---|---|
2016 |
54
|
2015 |
42
|
2014 |
46
|
2013 |
43
|
2011 |
50
|
2009 |
70
|
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2016
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 80%מדע וטכנולוגיה: 50%
אנגלית: 70%
עברית: 60%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 50%אנגלית: 50%
ספרות: 30%
הבעה עברית: 40%
תנ'ך: 30%
הסטוריה: 30%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2015
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 60%אנגלית: 60%
ספרות: 30%
הבעה עברית: 30%
תנ'ך: 30%
הסטוריה: 40%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2014
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 70%אנגלית: 60%
ספרות: 50%
הבעה עברית: 50%
תנ'ך: 50%
הסטוריה: 40%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2013
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 30%אנגלית: 60%
מבחני בגרות:
מתמטיקה: 30%אנגלית: 60%
ספרות: 50%
הבעה עברית: 40%
תנ'ך: 60%
הסטוריה: 30%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2011
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מתמטיקה: 40%עברית: 20%
הישגי התלמידים באופן יחסי לכלל בתי הספר (לפי אחוזונים) - 2009
בחינות מיצ״ב כיתות ח':
מדע וטכנולוגיה: 70%אנגלית: 70%
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות הבגרות והמיצ״ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
*שנת בחינה אחרונה: 2016
*שנת בחינה אחרונה: 2016
הישגים חינוכיים ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
83.1%
/
68%
אחוז הזכאים לבגרות
0.6%
/
1.3%
אחוז הנושרים
2.8%
/
7.8%
אחוז המצטיינים
9.6%
/
11.9%
אחוז הניגשים ל5 יחידות מתמטיקה
28.7%
/
34.3%
אחוז הניגשים ל5 יחידות אנגלית
מקצועות מוגברים (5 יחידות) ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ציון ממוצע ביה"ס
/
ארצי
מקצוע
78
/
78
מדעי החברה (מספר תלמידים שנגשו 49)
73
/
72
גאוגרפיה (מספר תלמידים שנגשו 48)
66
/
70
מנהל וכלכלה (מספר תלמידים שנגשו 33)
80
/
78
ביולוגיה (מספר תלמידים שנגשו 22)
87
/
80
מדעי המחשב (מספר תלמידים שנגשו 16)
87
/
74
אמנות שימושית (מספר תלמידים שנגשו 16)
89
/
75
רוסית (מספר תלמידים שנגשו 13)
84
/
75
פיסיקה (מספר תלמידים שנגשו 11)
האווירה בבית הספר לפי התלמידים והמורים בבחינת המיצ"ב ביחס לכלל בתי הספר בארץ
ביה"ס
/
ארצי
יתרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
45%
/
71%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
56%
/
72%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות ז'-ט')
60%
/
71%
המורים צריכים לחכות הרבה זמן בתחילת השיעור עד שהתלמידים מפסיקים להרעיש (כיתות י'-י"א)
21%
/
33%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
81%
/
71%
טוב לי בבית הספר (כיתות ז'-ט')
חסרונות בית הספר ביחס לממוצע הארצי
26%
/
20%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות י'-י"א)
8%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות ז'-ט')
דירוגים דומים לממוצע בתי הספר בארץ
13%
/
12%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
10%
/
8%
בחודש האחרון קיבלתי מכה או בעיטה או אגרוף מאחד התלמידים שרצה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
4%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות ז'-ט')
7%
/
5%
בחודש האחרון הטילו עלי 'חרם': קבוצת תלמידים לא רצתה לדבר או לשחק איתי (כיתות י'-י"א)
67%
/
69%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות ז'-ט')
66%
/
65%
בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים (כיתות י'-י"א)
28%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות ז'-ט')
20%
/
14%
בחודש האחרון מישהו מהתלמידים קילל אותי בכוונה לפגוע בי (כיתות י'-י"א)
28%
/
38%
את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
18%
/
22%
בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים (כיתות ז'-ט')
67%
/
70%
טוב לי בבית הספר (כיתות י'-י"א)
6%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות ז'-ט')
9%
/
5%
בחודש האחרון אחד התלמידים איים שיפגע בי בבית הספר או אחרי הלימודים (כיתות י'-י"א)
79%
/
77%
את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
93%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות ז'-ט')
91%
/
91%
את שבעת רצון מעבודתך כמורה (שאלה למורות) (כיתות י'-י"א)
7%
/
5%
לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספר, כי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות (כיתות י'-י"א)
41%
/
32%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות ז'-ט')
26%
/
29%
כשעצוב לי או כשרע לי, אני מרגיש נוח לדבר על זה עם מישהו מהמורים שלי (כיתות י'-י"א)
השוואה לבתי הספר בסביבה לפי מדד מדלן*
סנן
מדד מדלן | שם ביה"ס | שכבה | פיקוח | שנת בחינת אחרונה | אחוז התלמידים שקיבלו בעיטה או אגרוף בחודש הבחינה | אחוז המורות שדווחו על שחיקה | אחוז התלמידים שטוב להם בביה"ס |
---|---|---|---|---|---|---|---|
54 | עירוני מקיף שי עגנון | תיכון, חט"ב | ממלכתי | 2016 | 12% | 25% | 74% |
73 | ממלכתי אזורי | יסודי | ממלכתי | 2016 | 22% | 35% | 85% |
67 | עירוני משה שרת | תיכון, חט"ב | ממלכתי | 2016 | 11% | 26% | 79% |
גוונים | תיכון, יסודי, חט"ב | ממלכתי | |||||
אמי"ת אורגד | יסודי | ממלכתי דתי |
*מדד מדלן מבוסס על עיבוד של בחינות בגרות והמיצ"ב ואיננו מדד רשמי של משרד החינוך
הכירו את השכונה
כוכב הצפון, בנתניה
מחיר דירות ממוצע בשכונה:
2,994,000 ש"ח
2,994,000 ש"ח
מה מחיר השכירות בשכונה?
מי התושבים שגרים בשכונה?
חוות דעת גולשים על בית הספר
- התלמידים אוהבים ללכת לבית הספר:
- 2.0
- התלמידים מרגישים בטוחים בביה"ס:
- 2.0
- בית הספר מעודד חשיבה עצמאית:
- 3.0
- המורים מתיחסים בכבוד לתלמידים:
- 4.0
- בית הספר נקי ומתוחזק:
- 2.0
- בית הספר מקדם את תלמידיו:
- 3.0
- המורים בבית הספר טובים:
- 3.0
- אני מרוצה מבית הספר:
- 3.0
- הייתי מעדיף/ה בית ספר אחר:
- 2.0
- יש אוזן קשבת לבקשות מביה"ס:
- 2.0
- ההורים מעורבים בבית הספר:
- 3.0
- מנהל/ת בית הספר מכיר/ה אותי:
- 2.0
21/12/2018
יתרונות: דואגים להישגים
חסרונות: אין קו אוטובוס ישיר מקריית השרון
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
15/05/2018
יתרונות: חברתית נעים בבית הספר.
חסרונות: בית הספר לא מעודד תלמידים לפרוח בלימודים, לפחות לא את אלה שלא נמצאים בכיתת רובוטיקה. התלמידים בכיתות העיוניות לא מקבלים את האמצעים המתאימים ללמידה טובה - תגבורים אין, מורות ומורים לעיתים קרובות לא מופיעים בשיעורים כדי למלא מקום בעבור כיתות גבוהות יותר, לוח המבחנים לא מסודר - מבחנים מופיעים, מתבטלים, מוקדמים, מאוחרים, מורות יוצאות לחופשות לידה ואין להן מחליף, תלמידים לא מקבלים דחיפה טובה לעלות ביחידות - מרגיש כמעט כאילו יש ניסיון להשאיר אותם היכן שהם. השיעורים לא מסודרים - הרצאות, שעות חופשיות, אין מוטיבציה לבוא לבית הספר. אני עברתי הרבה בתי ספר ואף פעם לא נתקלתי בבית ספר כל כך לא רציני מבחינה לימודית. הסיבה היחידה שנשארתי בבית הספר היא כי מצאתי חברות טובות.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
14/05/2018
חסרונות: מיקום בעייתי כי אין באמת הסעות אלא אם כן אתם מעוניינים לקום בחמש וחצי שש בבוקר. ההסעות מגיעות לתחנה ברבע לשבע, והרבה התלמידים לא מספיקים להגיע אליה . גם ההסעה מקדימה ככה שאם לא תצאו מהבית בשש וחצי אין סיכוי שתספיקו להסעה. הנהגים גם לא ממתינים אפילו לא חצי דקה, גם אם הם רואים מישהו רץ לתחנה וגם אם הם הקדימו באותו היום ובחזור אין הסעות כמעט כל יום!
יש מורים שממש מזלזלים בתלמידים ויורדים עליהם, אף אחד לא מטפל בבעיות- כל גורם שאתה בא לדבר איתו על בעיה מפנה אותך למישהו אחר.
מורים מחליפים לא קיימים בבית הספר ככה שאם במקרה איזה שהיא מורה יוצאת לחופשת לידה אין מצב שיביאו לאותה כיתה מורה מחליפה. יש לציין שזה קורה בתיכון גם בתקופות שהבגרויות קרובות, אז זה משפיע על כיתות מסוימות.
לבית הספר אין באמת כוונה לעזור לתלמידים או לבוא לטובתם ; הכיתה היחידה שלבית ספר אכפת ממנה היא כיתת רובוטיקה- לכן אם אתם לא מתכוונים להיות ברובוטיקה לא הייתי ממליצה להירשם לבית הספר.
אין תקציב לדברים בסיסים; כסף לטיולים שנתיים איכותיים או טיולים באופן כללי, אין דפים להדפסה , אין מורים מחליפים בכלל גם בחטיבה וגם בתיכון. לא מעט פעמים קרה לי שבשנה כמה מורות יצאו לחופשת לידה ופשוט נוצר מצב שלא למדנו איזה ארבעה מקצועות (אנגלית, לשון) במשך ארבעה חודשים.
הבית ספר מלא באלימות; רק לפני מספר חודשים ילד פונה לבית חולים במצב קשה מאוד עקב מקרה אלימות שארע בין כותלי בית הספר, מורים נכחו באירוע האלימות ולא עשו דבר המקרה הגיע לתקשורת, בית הספר לא לקח אחראיות ורק נסה להשתיק את הדבר לא היה שום טיפול בעניין או התייחסות מיוחדת.
הבית ספר לא נקי לא מסודר או מטופח באף דרך אין מנעולים בשירותים וגם לא נייר וסבון אפילו פחים אין. הבית ספר בנוי בצורה נוראית בחורף נורא קר, גשם נכנס לבניינים, במשך כל השנה יש יונים בכל בניין וזה נורא.
אני לא עוברת בית ספר כי נשארה לי רק עוד שנה אם לא כבר מזמן הייתי עושה את זה !
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
14/05/2017
יתרונות: רוב המורים הם אנושיים ואכפת להם מהתלמידים שלהם.
חסרונות: בית הספר בנוי בצורה נוראית, לא נקי בכלל, צוות המורים בחטיבת הביניים נוראי, יש העדפה בולטת למגמת הרובוטיקה שזה לא דבר נוראי אבל כמות המשאבים שמושקעת במגמה היא כל כך גבוהה שמגמות אחרות מקבלות יחס נחות יותר.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
13/09/2016
יתרונות: הצגות, טיולים איכותיים, מורות מחנכות מקסימות ותומכות.
חסרונות: המורים בסדר, אך רמת הבריונות בבית הספר גבוהה, רוב בית הספר מתאסף לחבורות של ילדים מקובלים, הכל סובב סביב מי "מקובל" ומי לא. רוב התלמידים הם ילדים "פרחות" ו"ערסים" וילד שונה, שלא חושב ששנאה, שפגיעה באחר היא התשובה, "זוכה" להתעללות ופגיעה בביטחון ובהערכה העצמית. לתשומת לבכם.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
24/08/2016
יתרונות: הגודל, זהו
חסרונות: חוויתי שם בריונות בערימות, תוך כדי שספגתי יחס כל כך מזלזל מצד המורות העלובות שישי שם. כשניסיתי להתאבד הם לא התעניינו בי בכלל וחוץ מפגישה של רבע שעה עם היועצת המעפנה שלהם לא קרה כלום בנידון. בכיתה ז נעלו אותי בחלון למשך שיעור שלם והעונש שהחלאת אדם שעשה לי את זה היה לשבת שעתיים במזכירות. קיבלתי מכות מול כיתה שלמה ולא עשו כלום למאביקים בטענה ש״אין ראיות על כל המשתתפים״ עלק. בעקבות מה שעברתי שם אני סובלת מפוסט-טראומה וישבתי ארבעה חודשים בבית במקום ללמוד. כשניסיתי לעבור בית ספר אמא שלי הייתה צריכה להלחם איתם על זה ובנוסף לכל אני גם לא זכאית לתעודת סיום החטיבה כי נשארתי בבית. למרות שזה בגלל שזה בעקבות טראומה קשה, הם אפילו לא הסכימו להכיר במה שעברתי שם וטענו שאני מגזימה.רמת הלימודים היא על הפנים אלא אם אתם בכיתות המצוינות. לדוגמה המורה למתמטיקה (הקבצה ב) עשתה לנו הרצאה שלמה על כמה שבלי לעשות 4/5 יחידות לימוד אין טעם לנסות למצוא עבודה או להיות מוצלחים בחיים במקום אשכרה לקדם אותנו אל רמה גבוהה יותר. בקיצור, הורים, אם אכפת לכם מילדיכם ואתם לא רוצים שהם יהיו סתם סתימה של חור, תתרחקו משם
מכיר את בית הספר: למדתי בעבר בביה"ס
23/08/2016
יתרונות: הרוב המכריע של המורים הם אנשים נהדרים ומאירי פנים. יש הרבה השקעה במגמות(חוץ מערבית). יש הרגשה של אנושיות ואכפתיות מצד רוב המורים בתיכון לפחות. השירותים כמו שאחרים אמרו התלמידים לא שומרים עליהם אבל ייאמר לזכותו של הבית ספר שהוא שולח עובד שיינקה אותם כמה פעמים ביום.
חסרונות: המבנה של הבניינים הוא באמת קטסטרופה. יונים מעופפות בתוך הבניין ומחרבנות פעם אחת הם חירבנו על חברים שלי lol כמו כן בחורף קר( תודה לאל שיש מזגנים בכיתות לפחות). מתקמצנים עלינו בטיולים. יש ערסים אבל איפה אין? ועצה קטנה יש לי לתת לכל אלה שעכשיו עולים לי"א ומתלבטים על איזה מגמה הם רוצים לקחת- לא משנה איזה מגמה תקחו העיקר תתרחקו ממגמת ערבית כמו מאש
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
08/08/2015
יתרונות: קרוב לתחנת אוטובוס
חסרונות: חוסר כבוד של המורים כלפי התלמידים בהם וברעיונותיהם . אין מקום לבטא את הרעיונות ולמורות כבר אין כוח ללמד
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
25/07/2015
יתרונות: השקעה המצטיינים ובמגמות הנבחרות בחטיבה
חסרונות: מורים שחוקים.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
24/07/2015
יתרונות: אין
חסרונות: בחורף הגשם חודר לבניינים וקר.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
06/05/2015
יתרונות: יש לנו כרסומת
חסרונות: אין לנו מושג מה זה כרסומת או למה יש לנו כזאת
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/04/2015
יתרונות: הכותב הקודם ממורמר. מציג שטויות.1. מגמת רובןטיקה מיועדת למצטיינים והיא אחלה. הרבה נרשמים. בשכבה שלי יש 3 קבוצות מליאות.לומדים עד מאוחר, כי רוצים. זה לא חובה. אפשר ללמוד בכיתה רגילה.2. המבנה חדשני והאדריכל זכה בפרסים עליו. הוא יפה ומיוחד.3. שאלתי את המורה למה הכרסומת לא בפעולה והתשובה היא שהגיע למגמה המון ציוד חדש וקשה להשתלט על הכל מהר. לאט לאט קולטים את כל הציוד.4. השירותים בבוקר נקיים. מנקים אותם בשנית בשעה 10.00. הילדים לא שומרים עליהם וחבל.5. זה בית ספר מצויין. המנהלים אכפתיים. ביה"ס מצטיין וזוכה בהמון פרסים.6. אין בעייה של טושים למורה. זה ממש שטויותתתת
חסרונות: יש ערסים. אך איפה אין !!!
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/04/2015
יתרונות: אחלה בית ספר. אחלה מורים. הרבה מגמות בחטיבה. התלמידים המצטיינים יכולים ללמוד במגמות מתאימות. אך שם צריך להשקיע ולעבוד קשה ושם לומדים עד מאוחר. מי שזה לא מתאים לו שילמד בכיתה רגילה.ברובוטיקה יש הרבה דברים חדשים כל שנה. נכון, לא הגיעו ללמד את הכרסומת, שאלתי את המורה למה והתשובה היא שקולטים השנה הרבה דברים חדשים וקשה להשתלט על הרבה דברים בזמן קצר. הזמן של הכרסומת יגיע. הביתספר זכה השנה בהרבה פרסים. רובוטיקה מקום ראשון בתכנות בארץ. ידוע לי שגם התיכון מצטיינים. נראה לי שהתלמידה שכתבה היא תלמידה ממורמרתתתת.
חסרונות: יש ערסים. מומלץ להתרחק מהם.
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
19/04/2015
יתרונות: אחלה בית ספר. מורים טובים. רמה גבוהה. מבנים ממש יפים. מגמת רובוטיקה זה לגאונים. מי שלא מתאים לו שלא ילמד
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
10/04/2015
יתרונות: וואלה לא יודע
חסרונות: אין טיולים שנתיים, לומדים תנ"ך, לומדים מורשת
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
26/12/2014
טען עוד...
יתרונות: לצערי הרב, לא משנה עד כמה שאני אחפש, יהיה לי מאוד קשה למצוא יתרונות .
חסרונות: בית ספר לא מתוחזק ומנוהל בצורה של סדרי עדיפויות, מבנה בית הספר נוראי, ואף יש לציין את אופן בו בית הספר נבנה, בחורף מאוד קשה להיות במבנים עקב חורים בתקרה, שלא נוצרו במהלך השנים, אלה נבנו כך, ויש תלונות רבות בנוגע לנושא זה, אך לאף אחד לא באמת אכפת . יש עומס נוראי על התלמידים, ואני לומדת במגמה ״המייצגת״ את בית הספר . מגמת רובוטיקה, שבחדר המחשבים לכל דבר מודבק מחירון וסך עלות המכשירים בחדר, תתפלאו לשמוע שגם על המדפים והכיסאות ישנו תג מחיר. הבעיה, שבכיתת המחשבים במגמה, ישנם בערך כ20 ומשהו מחשבים, מחציתם אינם עובדים, מוצרים נלווים כגון עכבר ומקלדת לא תמיד נגישים, וזה עוד בימים טובים . אני מסיימת כמעט כל יום ב4 אחר הצהריים, ומאחר שאני ילדת הסעות שגרה במרחק נאה מבית הספר, אני מגיעה עם הסעות ״מאורגנות״ הביתה . זאת אומרת שעת ההגעה הקבועה שלי הביתה היא בערך 20 לחמש בערב . הדרישות שאני אמורה לבצע בזמן שאני בבית : להכין שיעורי בית 9 או 8 מקצועות שיש לי ליום הבא, ותוך כדי ללמוד ל5 בחנים ומבחנים למינהם . אומרים שכל עוד אנחנו ילדים, יש לשמר את ילדותנו ונעורינו . אך לצערי, זה ממש לא כך . אין לי זמן לצאת לחוגים, לקרוא ספרים, ואף לארוחת הערב אני מגיעה אחרונה בשעות לא הגיוניות . אם בצורה הזאת הם רוצים ״לבנות לי את העתיד״ אני בספק אם יהיה לי כוח להגיע לעתיד . שמעתם פעם על יכולת התאפקות של 9 שעות כל יום ? כי אני כן . אני וחברותיי מתאפקות 9 שעות ביום לא להיכנס לשירותים שבספק אם אפשר לקרוא להם ככה . שעת נעילת השירותים הם בין השעה החמישית לשישית . זאת אומרת פחות ממחצית היום שלי . המחנכת שלי התלוננה, על כך שטושי הלוח שלה כבר כמעט ולא כותבים, וכשביקשה מ״מנכ״ל״ בית הספר טען כי אזל תקציבו, ובעניין הזה תצטרך להתעזר בסבלנות . אך מדוע נגמר תקציבו לפי דעתכם ? לאחרונה הוא רכש מכשיר הקרוי ״כרסומת״ למגמת הרובוטיקה . הכרסומת והתוכנות שנלוות לה, עלו סכום מאוד נאה, ואף מוגזם אם יורשה לי לומר . ותתפלאו לדעת, שמאמצע השנה שעברה, לא נעשה בכרסומת אף לא שימוש אחד . הכרסומת כבר נהייתה בדיחה בקרב המורים והתלמידים . ״טושים ללוח אין, אבל העיקר שיש כרסומת !״ . ביזיון . בית הספר במצב נוראי, שירותים מטונפים, מורים ממורמרים, תלמידים אלימים, וסלחו לי על הביטוי זה נהיה בית ספר של ערסים ופרחות, ממש פרודיה של העולם התחתון . ואפילו דקת מנוכה אין . זאת אומרת נכון יותר להגיד, אין לי חיים חוץ מבית ספר . ואני בטוחה שהרבה אחרים יסכימו איתי בעניין הזה . לפעמים אני קמה בבוקר עם הרגשה מגעילה . ואני חושבת לעצמי : ״ אני קצה בבוקר ללכת לבית ספר, את בטוחה שזה שווה את זה ?״ . במקום לקום ולדעת שאני הולכת להיות במקום טוב כשאני קמה בבוקר, עצוב לי לדעת שהמצב הפוך . אני מבינה שזה נורא קל לבוא ולהאשים, ואני בעצמי סולדת ממנהג מגונה זה, אך אין לי מילים אחרות, אבל זה המצב .
מכיר את בית הספר: אני לומד/ת בביה"ס
מה דעתך על בית הספר?
מחפשים דירה באזור?
בהרשמה אני מאשר קבלת דיוורים ופרסומות בהתאם
לתנאי השימוש
*הבהרה:
הסקירה שלהלן נערכה ע"י אתר מדלן
ומבוססת על תוצאות בחינות המיצ"ב של משרד החינוך.
המידע עלול להכיל שגיאות וליקויים. יתר על כן, שגיאות עשויות ליפול גם בערכים המוצגים של תוצאות המבחנים.
למרות מאמצים רבים לבדוק את איכות ונכונות המידע, אתר מדלן אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט
בתנאי השימוש. ט.ל.ח
מצאתם שגיאה? דווחו לנו!